wtorek, 15 kwietnia 2014

Wspomnienia po Śnieżce

12 kwietnia 2014 udaliśmy się na comiesięczny wyjazd treningowy z sekcja Nordic Walking Wrocław. Tym razem  naszym celem był najwyższy szczyt Korony Sudetów i nie tylko Śnieżka. Jak zwykle dzięki aplikacji KAMAPA opracowaliśmy trasę i Wspólnie z Panem Markiem wyjechaliśmy do Karpacza. Początek wędrówki rozpoczęliśmy w okolicach skoczni narciarskiej Orlinek, by już po chwili, zacząć prawie 2 godzinną wspinaczkę czarnym szlakiem  na szczyt. Trasa dość wymagająca szybko nas rozgrzała. Gdy mijaliśmy punkt opłat do KPN-u była istna wiosna, wszędzie zielono, a już po niespełna godzinnym maszerowaniu pod górkę przenieśliśmy się w świat zimy :) Wyjazd w ostatnią sobotę należał do najmniej udanych pod względem osobowym ponieważ było tylko 13 osób, ale ta brzydko mówiąc " nieszczęsna trzynastka" spisała się na medal,  robiąc trasę nie w 7 godzin a w 5 i pół... ( a nie wierzyli że można :)  )
Po zdobyciu szczytu Śnieżki- doszliśmy do wniosku że udamy się do pięknego schroniska w Karkonoszach Samotni gdzie ceny nie będą tak wygórowane jak na Śnieżce. Po drodze , jak to w górach bywa, złapała nas śnieżyca, która przeplatała się z cudownymi słonecznymi przejaśnieniami. Gdy dotarliśmy do świątyni Wang pogoda sprawiła nam jeszcze jedną niespodziankę i ku naszej uciesze nad hotelem Gołębiewskim ukazała się wielka tęcza...
Raz jeszcze dziękuje uczestnikom za to że DALI RADĘ !! Gratulacje zdobycia najwyższego szczytu, !!
Fotogaleria od Ewy i ode mnie znajduje się TUTAJ----->ZDJĘCIA ZE ŚNIEŻKI
fotki można pobrać sobie w całości link będzie aktywny jakiś czas potem zostanie usunięty, ze względu na nie rozpowszechnianie fotek. A już 26 kwietnia kolejny wyjazd...