niedziela, 8 maja 2016

Relacja z treningu Nordic Walking w Izerach

Ostatnia sobota przyniosła nam idealną aurę na spacery kijkowe. Wstrzeliliśmy się w ten termin idealnie z naszym treningiem kijkowym. Rozpoczęliśmy naszą wędrówkę z Polany Jakuszyckiej. Szlakiem na Rozdroże pod Cichą Równią maszerowaliśmy podziwiając okoliczne widoki. Następnie szlakiem niebieskim udaliśmy się w stronę schroniska Chatka Górzystów gdzie szef kuchni serwował przepyszną zupkę z ciecierzycy i gulaszową. Ciasteczka również były pyszne:) Po regeneracynym posiłku udaliśmy się w dalszą podróż do Świeradowa. Asfaltówka do Świeradowa nie jest szczytem marzeń dla nordicowego maszera, ale sam klimat torowisk i Izerów sprawia, że zapomina się o wszystkim...
Nasza trasa liczyła łącznie 15,6 km. Przejście zajęło nam 4,45 h ( łącznie z przerwą obiadową).
Karki spalone, przedramiona czerwone... Ja na długo popamiętam ten wyjazd- zapomniałem o ochronnym kremie i wieczorem odczułem tego skutki...:) Jednak już marze by tam powrócić.
Mieliśmy dość małą grupę bo tylko w 14 osób ostatecznie wzięło udział w treningu. Następny termin treningu to 18 czerwca. Z pewnością będzie to coś ciekawego:) Zapraszam do galerii na Facebooku, tymczasem kilka foteczek...