niedziela, 15 grudnia 2013

Szrenica - ZALICZONA !

W dniu wczorajszym udaliśmy się na Szrenicę. 19 Osób dzielnie walczyło ze śniegiem, podejściami, trawersami, i jak to zawsze bywa z nami, - niespodziankami na trasie:) Wyruszyliśmy w okolicach Kamieńczyka, by przez Halę Szrenicką dotrzeć na Szrenicę. Pogoda tego dnia była po prostu przepiękna. Delikatny mrozik i pełne słońce- cudne widoki, i biel zmrożonego śniegu dawały oszałamiający efekt. Ze Szrenicy ruszyliśmy w stronę schroniska Pod Łabskim Szczytem, gdzie posilaliśmy się pierożkami i zupami które serwował szef kuchni:) Wykonaliśmy pomiary naszych miesięcznych treningów- i tu miłe zaskoczenie u wszystkich badanych osób tkanka tłuszczowa spadła w dół. Najmniejszy spadek 0,8 % a największy 5,3 %. Jest to bardzo zadowalający fakt w szczególności dla mnie- widzę że treningi Nordicowe w Parku Południowym wraz z taśmami dają efekty. Czekam na Wasze zdjęcia  z wyjazdu. Jeśli tylko dostanę wszystkie paczki z pewnością umieszcze całośc na dropboxie i każdy będzie mógł sobie pobrać. A to tak dla pocieszenia i przypomnienia.